[Epitesz-barkacs] akkutolto dugoja + aljzat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 20., K, 10:42:57 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> van-e olyan csúszósaru aminek a másik oldalán
> csavar alá való "szem" lenne?

Most mitagadás, biztos én vagyok helikopter, de mi a feladat?
A képen látható akkutöltő bármelyik csatija tudja a 2-3 ampert, akár az
akkucsatlakozó, akár a kis jack-szerűség, akár a hálózati kábel. Maga a
töltő persze nem biztos, nem mértem sosem. (Nekem is van ilyenem.)

Tehát, ha az a cél, hogy valahonnan máshonnan akarod megnyomatni 2-3
amperrel az aksikat ezen a töltőakármin keresztül, azt átalakítva, az fog
menni, nem kell variálni semmivel. Ez olyan kicsi áram, hogy alig tudsz a
környezetedben olyan kanócot találni, vagy csatit, ami ne bírná. Még a
telefoncsati is biztosan bírná. :-) Ha van mondjuk egy 0,2 mm2-es vezeték,
aminek szigetelővel együtt 1mm az átmérője, az is max meglangyosodna
3A-től. Viszont simán elszakad, ha rosszul nyúlsz hozzá.

Ha nem ez volt a kérdés, akkor nemtom, mi az ábra.