[Epitesz-barkacs] beretta gazkazan kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 20., K, 17:55:40 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.20. 17:12:58 +2h-kor írta:

> aha, szóval erre már gondoltál. Akkor a másik emilben feleslegesen
> papoltam - hálistennek.

soha nem éreztem felesleges papolásnak, legfeljebb nem azonnal
áll össze a kép...

közben az van rajta, hogy G10, G25 (ez a városi) G30 (ez a propán),
G31 (ez a bután) -re valók

a leírások szerint 0,77-es fúvóka kellene a PB-hez
és 1,34 fúvóka a városi gázhoz

a kérdés:

http://www.epuletgepeszet.info.hu/letoltes/beretta/html/falikazanok/ciao24cai/alkatresz.htm

itt a "13 Gázszelep" belsejében kellene lenni a fúvókának? vagy "5 Főégő " -nél?

leszedném, és megnézném a fúvókát,
mert aki kidobta, mintha annak sem lenne vezetékes gáza