[Epitesz-barkacs] tuzallo paszta?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 21., Sze, 01:12:26 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.10.21. 00:24:38 +2h-kor írta:

> Elég bonyolultnak tűnik. Nekem valami egyszerűbb is elég volna, amit ha
> felkapcsolok akkor szív, ha meg nem, akkor nem. Biztos lehet ezt
> okoselektronika nélkül is kapni, ha más nem, bontott kivitelben.

bontva nem fogsz ilyet találni, a kép szerintiek is csak a gyüjtőkéményre
szereztek ÉMI engedélyt.

csak úgy tudsz ilyenre szert tenni, ha barkácsolsz egyet magadnak
( persze ÉMI engedély nélkül :-) )

kell egy belső cső (kémény átmérője, pl 14x14cm, azaz keresztmetszetváltozás
nincs) egy ennél nagyobb, nyitott kúp, és a 2 cső közé benyomott levegő egy
centrifugálventivel, és így injektorként kiszívja a kéményből a füstöt

szerintem Te is össze tudnál ütni egy ilyesmit