[Epitesz-barkacs] beretta gazkazan kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 21., Sze, 11:15:21 CEST

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2009.10.21. 10:29:29 +2h-kor írta:
> Hali!
>
> Nem teljesen értem a problémát. Nekem is ilyen cirkóm van, (ha kell,
> előkeresem a leírását), egy Honeywell cm67 termosztát kapcsolgatja ki-be,

köszi előre is, érdekes hibára vezető dolgokat találtam benne

> teljesen jó.

> (Eltekintve attól, hogy régebbieknek gyári hibás volt a hőcserélője, és pár
> év után kilyukadt, ami egy elég költséges cserét jelentett, azóta lekopogom,
> jó.)

no ez az egyik ok lehetett, amiért kidobták azt, ami hozzám került

a hőcserélő kisnyonású oldalán rozsdásodás, (lehetett ott csöpögés is)

a hőcserélő hálózati vízoldalán meg egy fojtóalátét is volt, ami a
kb 1/2collos rézcsőben egy kb 6mm-es lukra szűkített, gyanítom, hogy ezért
forrázta le fürdés közben a szerszámát (ezt mesélte)

a hőcserélőnél még nem tudom, hogyan futnak a csövek (talán cső a csőben,
belül a hálózati víz, kívül a fűtési víz  a és kívülről bordákkal is "megerősítve"?)