[Epitesz-barkacs] tuzallo paszta?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 21., Sze, 16:40:01 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.21. 16:00:32 +2h-kor írta:

> :-)) Értem a célzást, de igen, ez az ábra. A "főállásban" alatt kell
> érteni a lényeget, hogy direkt az utcát fűti, nem a falakon át távozik a
> hő. Így értetted, ugye?
>
> Nem szóltam a témához, de az az érzésem, hogy a kémény kijáratánál nem
> sokkal van melegebb, mint testhőmérséklet. Ezt a hőfokot meg egy műanyag
> venti is szépen bírná direktben.

14x14cm kéménynél érdemes elgondolkozni erről,

> Van egy kb 25 centi átmérőjű ventillátorfajta, ami pofára szinte olyan,
> mint a pici, számítógépben lévő ventillátorok, de ez hálózatról megy, a
> ház alu, csak feketére van eloxálva, a lapát meg elég jól védi a motor
> részt. Egybe van egy U alakú csészeféle, onnan jönnek a lapátok.. Naccerűen

a füst sebessége nem egyenletes

a kazántól elvezető kályhacsövet  fogva kb 30 foknak érezve (mintha egy cserépkályhá-
hoz tett kéz lenne )  a kályhacső közepén 150fokos is simán van
(olyan fél színuszhullámhoz hasonlít, a cső falánál van a két majdnem nulla,
és a cső közepénél a csúcs )

szóval meg kell összevissza irányítgatni, mint egy kipufogódobnál

> szabályozható feszültséggel. Én be merném rakni - miután ellenőrizték a
> kéményt, mert hogy a kéményseprő padlót fogna onnan fentről zuhanva, ha

az biztos :-)