[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 21., Sze, 18:28:44 CEST

szerintem nem a futesi mod kulonbozosege okozza a dolgot.

1. a nyari futes vajon mennyit visz el?
2. ahhoz hogy ennyi gazt el lehessen futeni, mai mercevel (nem tiz evvel ezelottivel) eleg alacsony hoszigeteltsegunek kell lennie. ha jol hoszigetelt lenne, annak nem csak az lenne a hatasa, hogy joval kevesebb gaz fogyna, hanem pl az is, hogy 25 fokos padloval ki lehetne futeni az osszes padlofuteses helyiseget, radiator nelkul.

Ezert irtam a hosszu zagyva levelemet. hogy mindaz a tapasztalat, amit Istvan leirt, nem alkalmazhato egy komolyabban hoszigetelt hazban.

Nekem 30 eves regi hazam van, 10 cm eps, uj nyilaszarok, osszesen kb 140m2, es az elmult ket evben evi 1500m3 korul volt a gazfogyasztas, de az emeletet nem futottem. (es atfujt rajta a szel, de nem volt benne sosem 10 fok alatt.) Egy honap, es futve lesz az emelet is, kivacsian varom, hogy a havi gazfogyasztas mennyivel no meg tole.

vajk