[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 21., Sze, 20:28:42 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az összes bekerülésik költség töredéke a hőszigetelőanyag árának,
> (ha tudnék erre fordítani) nem mennék le 5centire

Nem! Erről volt szó a másik listán, az 5 és 10 centi között nincs nagy
árkülönbség.

Nekem a szomszédom aszonta, hogy az állványozás volt egy igen jelentős
tétel, de az arkagyij munkagyij se piskóta. Aztán van a ragacs, a háló (ez
mondjuk bakfity), meg a szín.

Na majd elmondja fajlagosan, aki csináltatta. Kíváncsi vagyok én is.