[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 22., Cs, 07:04:59 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.22. 01:02:33 +2h-kor írta:

> A megfázáshoz - szerintem - kell valam kórokozó. Nem az van, hogy valahogy
> valakitől sikerül mindig megfertőződni?

ha el tudod kerülni a stresszt, áthűlést, vitaminhiányt,  fáradtságot, kialvatlanságot,
akkor a szervezetedben lappangó vírusok elegendőek külső fertőzők nélkül is

pl. A nátha legjobb ellenszere a megfázás megelőzése,

amikor fiatal voltál, és katona, akkor a hideghez tudtál alkalmazkodni.

nemrég írtad, hogy a kor előre haladtával az alkalmazkodóképesség is csökken

A valamilyen okból (stressz, áthűlés, vitaminhiány, más betegség stb.) legyengült
immunrendszerű szervezetet könnyebben betegítik meg a vírusok

Gyakran jelentkezik akkor, amikor az ember fáradt, kialvatlan. A betegség
lezajlása nem jelent védettséget az azt okozó vírusokkal szemben: évente átlagosan
3-4 alkalommal is áteshet valaki a náthán, de ettől nem válik védetté.

és vannak, akiknél sokkal fiatalabb korban jelentkeznek olyan tünetek,
amik  statisztikailag a 20évvel későbbi korosztály állapotához tartozik

ha csak ezeket sikerül elkerülnöd, sokkal strapabíróbb leszel :-):
stressz, áthűlés, vitaminhiány,  fáradtság, kialvatlanság   .