[Epitesz-barkacs] 12 fuvoka berettaban cumizva

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 22., Cs, 14:52:09 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> a beretta csak a felszentelteknek ad el gázfúvókát :-(
>
> most kiszedek egy ilyen fúvókát, a menetmérete nagyon hasonlít

Csak lesek.
Annyi mindenbe belefogtál ezügyben, és a pénz is csak megy. Nem kéne
kicsit jobban átgondolni, végül az eldöntött verzió mellett kitartani, és
megcsinálni?

Van kutad, vettél egy klímát, mindenféle szerszámokat hozzá, meg csöveket,
szigetelőket rájuk, agyaltál hetekig.

Most van egy berettád, pb-re akarod használni. A végére ezt is
használhatatlanná alakítod.

Aztán mivel fogsz végül fűteni? Itt a tél mingyá. Villany direktben?

Még a direkt (átalakítás nélküli) klímás módi lenne a legközelebb.
Mindened megvan hozzá, csak fel kell rakni, és el kell indítani. Aztán, ha
ez megvan, lehet tökölni, hogy honnan lehetne szerezni a berettához egy
másik égőt, vagy ezt hogy lehetne pb-re alkalmassá tenni.

Pl az is lehet módi, hogy szétszedés után az egyes lyukakba huzalokat
rakni, amik a szükséges mértékben leszűkítik a nyílást. Nem biztos, hogy
jó lesz, de ha már nem azonnal kell, van idő próbálkozni. Ki lehet
próbálni készüléken kívül is. (Persze nem tudom pontosan, milyen a
szerkezete.)

Azért sok sikert a dolgokhoz.