[Epitesz-barkacs] 12 fuvoka berettaban cumizva

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 22., Cs, 17:37:32 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> erről jut eszembe a (szerintem) hülye reklám, az alkoholista
> kerékpározni
> tanul, és azt sugallja, hogy az alkoholizmus és a kerékpározni tudás
> egymást kizáró okok,

De legalább felkeltette a figyelmedet. :-)

Gyerek koromban volt olyan fazon a környéken, aki bicajjal ment haza a
kocsmából. Tök jól, egyenesen ment, hanem zavarták meg. Ha valaki pl
köszönni merészelt neki, oldalt nézett, próbált visszaköszönni, de ettől
el is tanyázott, és az árokban el is aludt. :) Hülye kölykök ezzel
szórakoztak elég gyakran.