[Epitesz-barkacs] 12 fuvoka berettaban cumizva

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 23., P, 12:04:15 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.23. 10:36:02 +2h-kor írta:

> Nem lehet úgy élni, hogy jaj, ha ferdén f..ok, megbírságolnak! Kell legyen
> valami lazább felfogásnak ahhoz, hogy egyáltalán érdemes legyen élni!

> mindezt úgy, mintha ez már 50 éve ott lenne, szintén a kutya nem
> foglalkozik vele.
>
> Szóval lazábban!!
>
> Pl, ha parapetes lenne a módi, de valami ál parapetes, aminek az lenne a
> lényege, hogy kijön a cső a falon, aztán elfordul felfelé, de a kanyarban

köszi az ötleteket, elmeditálok rajtuk, hogy felelős kivitelezőként hogyan lehet
kivédeni, mert nálam én vagyok a "szentháromság", én vagyok a megrendelő
(aki az álmaival és vágyaival elárasztja a tervezőt), és én vagyok a felelős tervező is
és én vagyok a felelős kivitelező is,

a szomszédom átalakítás miatt  egy fiatal tervezőtől kapott ajánlatot. A szomszéd
mutogatott  ránk, hogy "az is" sokkal olcsóbban és egyszerűbben oldotta meg
a problémát, mint amit a tervező feltálalt neki. Tervező ilyet még nem látott, és
délutánra elhozta a szintén tervező apját, aki már sokmindent látott.
Az öreg azt mondta, hogy valóban, azzal is (mármint a mi módszerünkkel) is
tökéletesen meg van oldva a megrendelő által felvetett probléma, csak ő, mint
tervező nem vállalná fel ( a tervezők igazából "művészlelkek", mert ellenkezik az ő
"szakmai hitvallásával" :-)   )

szóval nem könnyű :-)