[Epitesz-barkacs] 12 fuvoka berettaban cumizva

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 23., P, 19:00:32 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2009.10.23. 17:36:39 +2h-kor írta:

> Ehun ez a tervezési segédlet:
> http://www.saunierduval.hu/tervezesik/FlueSystemTS20080501Web.pdf
>
> Most úgy őszintén, azt a tenyérnyi védőrácsot ki fogja egyáltalán
> észrevenni?

az elmúlt 4 év alatt az önkormi építésügyi hatóságának 4 határozatukat
kellett visszavonniuk, és  csak 1 határozatuk ( amikor a kéményt lebontottam )
hozott nekik "győzelmet", emiatt a 4:1 vereségük miatt kénytelenek voltak
"lecserélni" a régebbi építési ügyintézőmet, de az új ügyintéző rámszabadított
egy másik külső hatóságot is, és csak az ottani "iratbetekintési jogommal" élve
tudtam meg, hogy azokat is az új építési ügyintéző küldte rám, de az sem jött
össze az önkorminak (és így ez IS az önkorni vesztését jelenti )

azaz már az  5. bukásukat könyvelhetik el

azóta az új ügyintéző hetente legalább 2 alkalommal figyeli minden építésügyi
mozgásomat

tehát valójában nem félelem, hanem az  !!! önkormi hatalmi tébolya !!! okozza
az említett polgári törvény szerinti óvatosságomat