[Epitesz-barkacs] 12 fuvoka berettaban cumizva

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 23., P, 19:36:05 CEST

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2009.10.23. 19:16:14 +2h-kor írta:

> Halihó!

>   Elnézést, hogy megkérdezem, de nem lehet, hogy ez nem az állam és az
> önkormányzat hatalmi tébolya, hanem személyes ellenszenv az alapja?

ha személyes ellenszenv lenne, akkor az "összeférhetetlenség" alapján más falu
jegyzőjéhez kellene áttenniük, mert az építési előadó a "jegyző nevében"
csinálja ezeket a kavarokat, és a jegyző tud  IS erről

ha viszont mégsem rakja át más falu jegyzője alá az én ügyemet,
és mégis csak a személyes ellenszenv hajtja, akkor viszont ül a
"hatalommal való visszaélés"

de ha egy jegyző által szentesített ("a jegyző nevében" írják alá) ellenszenvet
nem akarja legyőzni, az viszont már kimeríti a szememben  "hatalmi téboly"
fogalmát, mert én "kiszolgáltatott vagyok" az ő hatalmukkal szemben,
mert a faluban ők az "állami átruházott hatalom képviselői"

 .