[Epitesz-barkacs] 12 fuvoka berettaban cumizva

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 23., P, 21:03:44 CEST

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2009.10.23. 20:07:20 +2h-kor írta:

> Halihó!

>   Ez a pár sor nagyon szép példája a tautológiának. :)
>
>   Hatalmi tébolynak akkor lehet nevezni, ha a nagy többséggel is így
> viselkedik a jegyző. Így viselkedik mindenkivel a faluban?

a faluban leginkább kenőpénzekkel oldják meg a építésügyi rokonszenv
megszerzését, ( több irányból hallottam -tól -ig összegeket ennek mértékéről )
az ehhez kellőt én nem tudom (és ha tudnám sem akarnám) finanszírozni.

mondjuk az 5:1 arányú vesztésük elgondolkodtató,
1) vagy én "nem hagyok a fejemre szarni", vagy túl sokan hagyják ezt?
2) ha a jogi doktor jegyzővel szemben "laikusként" ide eljutottam,
akkor nagyon sok laikussal mit tehetnek büntetlenül?

a "hatalmi téboly",  megalománia,(szerintem) elmeprobléma, elmebetegség
de
lehet, hogy tényleg nem elmebeteg, akkor viszont "fentről" kik irányítják?
és akiknek a nyakán ülnek, miért nem mernek lépni ellene? mert szerintem
nem csak ellenemre tesznek ilyeneket, hanem sok ezer ember ellen

.