[Epitesz-barkacs] kizarolag belteri

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 24., Szo, 20:27:18 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> igazán abból indultam ki, hogy régen, amikor nem csúcsidőkizáró
> automaták léteztek a villanyórákban, azokban is egy szinkronmotor ment,
> és a villamyórák akkori fadobozai is kint voltak a kültéren, és ha nem
> is
> csurgott bele víz, de a hideg és a nyirok csak érhette

Igen, de mivel maguk is eléggé zártak voltak, és állandóan a hálózaton
lógtak, ezért volt valami kis belső hő is, ezért belül biztosan megvolt a
100% alatti páratartalom.

> persze nem vészes, a kapcsolóóra  a lakáson belül lesz, és vékony
> drót is elég lesz (szerencsére) a kapcsolt ketyeréig, bent meg könyebben
> tudom
> ellenőrizni, hogy a kapcsolóóra megy-e

Rakhatod bátran kintre is. Nekem is van egy elektronikus (!) időzítőm
kültéren, dobozban (elég vacak fadoboz, a régi villanyóra szekrény), és
nem is tudom, mióta, de jól működik télen-nyáron.