[Epitesz-barkacs] 1W Luxeon

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 25., V, 13:46:10 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> kérdéseim lennének, mielőtt kísérlethez 1-et vennék:
>
> http://images.arken.hu/42//3/84027.jpg
>
> ehhez hány volt kellene?

Ugyan konkrétan nem tudom, de van egy luxeon ledes lámpám, abban 4 db AAA
NiMH aksi van, de korlátozó ellenállást is be kellett építenem.
Ha 4 db AAA elemet rakok bele, akkor semmi nem kellett volna. De az
elsőnél kicseréltem aksikra, és amellett, hogy iszonyúan világított, az
áram megvolt másfél amper is, ettől elég hamar kifeküdt. Kicserélték
gariban, aztán mielőtt használatba vettem volna, olyan ellenállást raktam
be, ami a csúcsra töltött aksik esetén 0,8A-re korlátozza az áramot.

> http://www.ledaruhaz.hu/k6005
>
> 1W Luxeon
> 374 Ft
> m. egység: db
> ( 299 Ft + ÁFA)
>
> Az 1W Luxeon Emitterek raktározását megszüntetjük, a megmaradt
> készletet akciós áron kínáljuk. Rendelésre továbbrai is be tudjuk
> szerezni,
> ebben az esetben kérje ajánlatunkat.

Nna ezt lehet, hogy én is megnézem.

Nem lencse vagy ilyesmi kell elé, hanem tükör! Úgy kezeli a lámpa, mintha
izzó lenne. Jól fókuszált, bazi erős fény jön belőle, belenézni nagyon
gáz.