[Epitesz-barkacs] alulemez

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 25., V, 19:40:05 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> Alu lemez fk.           0,5x1000x2000 (1tábla=2,90kg)

:-) Pedig elvileg 2,7 kg-nak szabadna csak lennie. :-)

> erre a legsimábbra gondoltam, és 1 táblát  8 darabra vágva
> lenne 8db 50x50cm -es darab, és fémnyomással
> parabolákat próbálnék csinálni

Nna ez is egy olyan téma, amire gondoltam.
Persze lehet, hogy valami spéci, nem beszerezhető parabolát akarsz
csinálni, de a műhold témában sokféle parabolát gyártanak, amiket - mivel
óriási a sorozat - fillérekért lehet szerezni, sőt, talán még kidobott is
van, vagy minimum vaterás. Kicsi, nagyobb, mégnagyobb.

Ha fényt akarsz tükrözni vele, olyat jó nehéz lenne csinálni. Mármint fél
métereset.

> lehet, hogy csináltatva lenne jobb, de művészet fémnyomót találni

Nem nehéz, baromi sok van belőle, max nem a szomszéd utcában. Valszleg
drágán dolgoznak. Én is le fogok támadni egyet, majd meglátom.