[Epitesz-barkacs] alulemez

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 25., V, 19:52:23 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Bár megcsinálnak bármit egyedi darabként is, csak meg kell fizetni a
> sablon árát, és ettől válik drágává a dolog.
> Templomtorony csúcsdíszét kellett egyediben megcsináltatni, nem
> örültem a számlának :-(

Netán tudnál a nem túl távolban javasolni valakit?
Az én sablonom marha egyszerű lenne, bár nem tudom, miből szokták
csinálni. Ha vastömbből :-) kell, akkor már eleve nem lehet olcsó. Nekem
csak 6 db másfél arasznyi olyan tárcsa kellene, ami sík, csak a pereme pár
centin le van nyomva olyan 12 fokban a síkhoz képest. Semmi alak, csak az
is egyenes (igen lapos kúp).