[Epitesz-barkacs] 1W Luxeon

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 26., H, 09:21:05 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> akkor elmondom a Hervis márkás cumóval esett szopásomat:
> ezután ki tud meggyőzni arról, hogy márkás szuperszart, processzoros
> gyáriszart kell venni, ha utána nekem kell átalakítanom a Powerbox
> szupertöltőt,
> amiben a céljára nem alkalmas IC van benne?
>
> mert akkor  inkább a kínaiak :-(  ????

Peches ember ne menjen a jégre. :-)

Jó hír: ez a rugós marokerősítő, ami szintén hervis, még nem pattant el,
és még olcsó is volt. :-)
Pedig kiszámolva, ha teljes megfolyást tételezek fel, valami 94kp/mm2
feszkó kell legyen benne, ha meg rendesen számolom, ahogy kell, és semmi
megfolyás a gyártáskor, akkor közel 200kp/mm2 jön ki. Hasonó jön ki egy
akkucsipeszre is, amik közül az egyikkel a lépten-nyomon görcsölő
hüvelykujj izmot gyógyítottam meg sikerrel, de párezer összenyomás után
elpattant. Autó szeleprugónál csak valami 60kp/mm2-ig mennek el. Érthető,
ott aztán jó sok összenyomás van.

Szóval: lehet, hogy ha hervis, akkor campona? :-)