[Epitesz-barkacs] panel vezetékcsere

Vámos Dénes lista at vdenes.hu
2009. Okt. 26., H, 18:00:14 CET

Hofferek Attila írta:
> Hello, én az 5-20mm-es vagy milyen rimano gleettanyagot használnám,
> vékonyvakolat álnéven is tengődik, az nem köt olyan hamar, és nem lesz
> olyan csiszolhatatlanul kemény, csiszolópapíreltömős, mint a sima
> gipsz. Sokkal jobb vele dolgozni.
2cm? Az remélem elég lesz. Az egyik kapcsolónál ahol néztem, elég mélyen
megy.
> Annak a vezetéknek MM fal vezeték a neve, lehet kapni réz vezető erűt
> is, olyat vegyél inkább, drágább, de sokkal időtállóbb, jobb. Gondolom
> most alaménijum van a faladban. A szerelvények előtt, kötődobozok
> előtt csinálj egy omegát, vagy S alakot a vakolat alatt, ha van
> helyed, akkor nem kell majdanában danában kibontani az egész szakaszt,
> ha elfogy a dobozból a kötehtő hossz.
Igen, az alut akarom lecserélni 2.5-es rézre
> Jobban belegondolva jobb talán lankásra tépni, úgy nem fog annyira
> kilátszani a vágott határvonal a másik tapéta alatt.
Mindenhol le lesz szedve a tapéta, és úgy lesz feltéve az új, csak nem
én fogom végig leszenvedni, hanem majd aki felrakja az újat.
Bár ha könnyen lejön, akkor lehet leszedem én végig.
> Számíts arra, hogy a menyezeti lámpák és a földközeli konnektorok
> vezetékei esetenként az aljzatbetonban futnak, úgyhogy itt vagy vésel,
> vagy kompromisszumként marad az aluvezeték. (ezt panelja válogatja)
Remélem nem. A lámpa az gyárilag csatornában megy, ami problémás lehet
az a két fal közötti kábel. Az gondolom a plafonban megy.
Úgy van, hogy az egyik falon fent bejön a kábel, lemegy a kapcsolóig, és
ezzel a kapcsolóval szemben a másik oldalt van lent egy konnektor, meg a
fal másik szélén vele egyvonalban mégegy. Remélem, hogy nem megy le az
aljzatba, mert a parkettát biztos nem szedem fel emiatt. :)

--
Üdvözlettel,
  Vámos Dénes
  denes at vdenes.hu