[Epitesz-barkacs] 12 fuvoka berettaban cumizva

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 26., H, 21:14:23 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> bizony, a 24kW-oshoz 12db fúvóka -> fúvókánként CSAK 2kW

> és a tűzhelyek középméretűje is  2 kW -os  :-)

Nem feltétlenül, de nem ez a lényeg, hanem hogy én nem gondoltam volna,
hogy ugyanolyan alakúak, mint egy tűzhelyben. Ugyanis, ha igen, akkor nem
csak a gyártótól lehet beszerezni! Bármilyet lehetne szerezni, aminek a
mérete kisebb vagy ugyanakkora, mint ami kell, utána fel lehet méretre
fúrni. Akár különbözőeket is lehet szerezni.

(Lehetnék olyan durva, hogy azt mondjam, akár csinálni is lehet. :) )

> a 135 -> 1,35mm a földgáznál (G20 -G25)

Igen, ez mutatja, hogy tényleg olyan lesz ez, mint a tűzhelyben.

A hatlap meg valami 7mm körüli kell legyen. (7-es csőkulccsal szoktam
kiszedni, ha ki kell pucolni.)