[Epitesz-barkacs] 12 fuvoka berettaban cumizva

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 26., H, 21:24:20 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.26. 21:14:23 +1h-kor írta:

> Nem feltétlenül, de nem ez a lényeg, hanem hogy én nem gondoltam volna,
> hogy ugyanolyan alakúak, mint egy tűzhelyben. Ugyanis, ha igen, akkor nem
> csak a gyártótól lehet beszerezni! Bármilyet lehetne szerezni, aminek a

igen, bennem is kezdenek  ilyen gondolatok motoszkálni

ha Imre nem találná meg a félretett fúvókasort, akkor ez lesz a következő
lépés

> mérete kisebb vagy ugyanakkora, mint ami kell, utána fel lehet méretre
> fúrni. Akár különbözőeket is lehet szerezni.
>
> (Lehetnék olyan durva, hogy azt mondjam, akár csinálni is lehet. :) )

hát igen :-) , de ha darabját kb. 100Ft-ért (pláne méretre fúrva készen
sorozatban gyártva kaphatnék, inkább készen megvenném)
(  például  láttam: A1-KOM-00000800 Komfort fúvóka-PB. 55Ft
bár ennek a néretét nem tudom )
------------
ezeknél a  fúvókaluk mérete jó lehet, csak a menetes része kérdéses

1060821  Fúvóka Junkers PB (d0,74) Mora 371 PB  Junkers
1370821  Fúvóka Vaillant vízmelegítő PB (d0,75)  Vaillant
1410821  Fúvóka Ocean főfúvóka PB (d0,77)  Ocean, Westen, Baxi, Savio
1050804  Fúvóka V-4 PB (KV-6, KF-125) (d0,7)  V-4, MV-4, C-, SC-, CH-, F-105
1100862  Fúvóka Beáta 2 főfúvóka PB (d0,70)  Beáta 2
1090825  Fúvóka Lampart-Duna LBB főfúvóka PB(d0,78)  Lampart-Duna LBB

> Igen, ez mutatja, hogy tényleg olyan lesz ez, mint a tűzhelyben.
>
> A hatlap meg valami 7mm körüli kell legyen. (7-es csőkulccsal szoktam
> kiszedni, ha ki kell pucolni.)

és ez a 7-es méretet az AHA bilincseknél találtam :-)