[Epitesz-barkacs] panel vezetékcsere

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Okt. 27., K, 17:33:10 CET

>…. „A lágyforrasztások mechanikai igénybevételnek (nem csak húzásnak és

ami forrasztást nagyon favorizálok, ott pontosan az történik, hogy a drótok
egymással össze vannak csavarva és utána van a lágyforrasztás...

tehát semmilyen rázkódás, húzás, nyomás, felmelegedés, nem tudja
megváltoztatni a kötést, így a forrasztást akár vehetjük korrózió gátló
bevonatnak....
mivel forrasztás nélkül is ugyanúgy működne.

tehát szerintem az én forrasztásaim teljes mértékben megfelelnek az
előbányászott szabványnak:

>Az MSz 1600/1 szabvány 7.71. szakasza is megengedi a forrasztást.

>MSz 2364 szabványsorozat magyarázatos kiadása, az MSz 2364-520:1997 >526.2.
>pontja dőltbetűs szövegének második mondata ezt írja:

ha lesz időm még ezt a szabványt is oda fogom majd biggyeszteni az
összeraktamhoz...