[Epitesz-barkacs] szobai nyilt sutes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 28., Sze, 03:24:12 CET

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2009.10.28. 00:11:13-kor írta:

> gyerekkoromban egyszer csinaltam piritost a kazanban. jo kis fekete szen
> izzott benne feheren. par masodpercre kellett betartani az ajton, elsore
> sikerult eltalalni az idot. kivettem, es szuper piritos illat, gyonyoru
> szin. beleharaptam, es iszonyat szar hamu/szengaz iz, szag.

egy fatüzeléses "salgó tűzhely" vagy "teakályha" tűztere akácfával
azért nem lett széngázos :-)

gázpalackos siesta -n sütve tűrhető, de nem a legjobb :-(

emiatt meg sem kóstoltam a gázpalackos siesta tüzén  függőleges
forgónyárson sütött (nem is tudom milyen nevű) divatos sülthúsost
(amin kb 4db gázpalackos infraégő van egymás felett)