[Epitesz-barkacs] lakastuz esetere

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 28., Sze, 07:39:19 CET

a mai HIX TIPP-ben találtam:

Felado : gyorgy.kiralyfalvi_moc.sysponys at szuro.hix.hu
Temakor: re: re: re: gazbojler ( 27 sor )
Idopont: Tue Oct 27 10:33:19 CET 2009 TIPP #6907
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ha mar itt tartunk megjegyeznem, hogy mo-on en lakasban meg
nem lattam tuzoltokeszuleket, pedig nehany 10eFt egyszeri
beruhazassal baj eseten sokmillios erteket, es ember eletet lehetne
ezzel menteni. Nalam van pl. az eloszobaban ilyen es minden
!!!!!
vendeg meg is nezi szep gondosan es csak hummog, hogy ez meg
minek. Persze en paranoias vagyok, ugyhogy meg olyan kotel is
van nalam a lakasban amivel siman le lehet ereszkedni az erkelyrol
a harmadikrol. De van porolto az automban is, sot tulelo csomag is
a csomagtartoban, 5 liter vizzel, 2 pokroccal, mukodo elemlampaval
es par alap gyogyszerrel. :)