[Epitesz-barkacs] lakastuz esetere

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 28., Sze, 14:20:54 CET

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2009.10.28. 13:16:21-kor írta:

> a buntis dolgot ugy vedd, hogy pl cegnel felszerelnek automata olto cuccot.
> az ilyen letezeset be kell jelenteni a tuzoltoknak. ha ezt megtetted,
> barmikor kijohetnek ellenorizni, es ha nincs rendben, bunti. pedig nem is
> kotelezo hogy legyen, magad dontottel ugy.

keresem a neten az erre vonatkozót, de nem találtam meg
így kerestem  "automata oltó bejelentés tűzoltóság"

ha jól értelmezem,
~~~~~~~~~
A 32/l997.(V.9.) BM rendeletben meghatározott foglalkozási ágakban, illetőleg munkakörökben csak tűzvédelmi szakvizsgával ( a továbbiakban: szakvizsga ) rendelkező személy foglalkoztatható.

9. Beépített tűzvédelmi berendezések felülvizsgálatát, javítását, karbantartását végzők.
10. Beépített tűzvédelmi berendezések tervezésére jogosult műszaki végzettségű mérnökök.
a saját házamban saját magamnak akár nem is csinálhatnék egy vízsugarat beindító
automatát, ha az 1személyes kisvállalkozásom (ön)vezetője (és önirányitottja is)
vagyok, ha nincs "Beépített tűzvédelmi berendezések tervezésére jogosult"-ságom?