[Epitesz-barkacs] panel vezetékcsere

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Okt. 28., Sze, 20:41:51 CET

Sziasztok!

Ezt megerősítem. Már bekötöttem néhány lakást, a 2,5-ös réz nagyon
merev, csak fogóval lehet hajlítani, és a gyenge műanyag kapcsolókat
deformálja. Konnektorba azért lehetőleg én is azt kötöttem, de olcsó
típusoknál elég szívás. A világításhoz meg elég legfeljebb 1-es, az
már kellemesen köthető.

Üdv
pi