[Epitesz-barkacs] lakastuz esetere

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 28., Sze, 22:04:22 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.28. 19:44:53 +1h-kor írta:

> Ez biztosan félreértés. Miért ne csinálhatnál? De nem biztos, hogy
> elnevezheted automata tűzoltó rendszernek. Vagyis igen, de nem lenne
> célszerű.

a ketyerét a TÜV papírja nélkül  nem is nevezhetném el, és nagy
valószínűséggel nem is akarnám elnevezni. :-)

viszont, ha kötelező lenne kialakítanom, de nem tudnám finanszírozni, akkor
"belemagyaráznám"

> Ha meg egy lakótelepi lakásban követed el, és véletlenül működésbe hozza
> magát, akkor sok pénzt fogsz ide-oda kifizetni. :-)

gyermekkoromtól 30éves koromig egy 89 lakásos társasházban éltem,
ahol 178felé húztak a lakógyűléseken, szóval ilyesmibe már soha
nem mennék bele.