[Epitesz-barkacs] építési engedély, lakhatási engedély

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 29., Cs, 14:52:45 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.10.29. 14:03:23 +1h-kor írta:

> ami még érdekes lehet, ahol vagyok az M3 övezet, lehet, hogy akarnak valamit
>
> építkezni, de előtte minden félbehagyott ügyet le akarnak zárni ?

én bemennék az önkormihoz, az építési oszály folyosóján ki szokták rakni a
helyi térképeket, ráírkálva az övezeti besorolásokat, stb

én megnézném, hogy az utcátokban van-e rendezési terv, annak a térképén

pl. az M3 akármit is jelenthet, és pl. az mezőgazdaságit jelent piliscsabán
~~~~~~
Piliscsaba Nagyközség Önkormányzatának rendelete a helyi építési ...(1) A mezőgazdasági rendeltetésű terület az alábbi építési övezetekre tagolódik: a) M1 b) M2 c) M3 d) G1 e) G2 f) G3. (2) Az M1 övezet mezőgazdasági ...
www.piliscsaba.hu/regi/piliscsaba/.../epszab.htm
~~~~~~~