[Epitesz-barkacs] építési engedély, lakhatási engedély

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 29., Cs, 15:40:57 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.10.29. 14:03:23 +1h-kor írta:

> hali
>
> tudja valaki, hogy miért lett olyannira sürgős a hivatalnak, hogy lakhatási
> engedélyt adjon nekem ?
>
> kórisme :
>
> 2000-ben kértem építési engedélyt.
> el is kezdtem az építkezést.
> aztán eljött a 2005 és az engedély lejárt, a ház nem vala készen.
>
> gondoltam meghosszabbítom, erre azt a választ kaptam, hogy ahova szólt az
> engedély ott mostmár nem lehet építkezni és inkább kérjek lakhatási
> engedélyt a már meglévő részekre, mert az engedélyt nem lehet hosszabbítani.

> [...]

az ép. engedélyedben biztosan le van írva, hogy
van egy 55ször módosított 253/1997. (XII. 21.) Korm. rendelet,
és utána felsorolva a falu saját rendeleteinek a listája
amiket akkor és úgy találtak ki, hogy a kisembernek lehetőleg rossz legyen

azokban a rendeletekben azért vannak enyhítő okok is, hogy
tarkón esetleg ne lőjjenek, azokat kellene megnézni

ha egy szobára rá tudják fogni, hogy a készültsége megfelelő,
akkor nehezen tudsz kibújni

egy szoba akkor van készen, ha pl. a villanyvezetékek már a falban
vannak. Ha a  drótok még kint lógnak, akkor az a szoba pl. nem lakható

mondjuk a felelős tervező is tudna ötletet adni, hogy az önkormi
ne tudja ráderőltetni a használatbavételt