[Epitesz-barkacs] kémény építés

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Okt. 29., Cs, 18:43:58 CET

szóval mint írtam 2 kémény kellene, de ebből az egyik már megvan,

kisméretű téglából 50*50cm-es kémény kötésben felrakva, belül műbizonylatos
rozsdamentes cső, körülötte therwolin hőszigetelővel és gyűjtőkémény vagyis
a tetőtérben is van egy leágazás.

a kéményes az alábbi indokokat sorolta fel amiért nem jó:

1. a kormozó nyílásnál az a hagyományos cement-homok alapú ajtó lett
beépítve és az nem jó, mert mostmár csakis fémajtóval ellátott nyílást lehet
használni.

2 a kémény a fogópár mellett halad el, és ez így tűzveszélyes (hahaha,
mintha belülről nem lenne hőszigetelve)
tegyek oda egy darab zöld gipszkartont.

3. nem lehet leágazás a tetőtérben,

4. kell tetőkibúvó, meg közlekedő járda a kéményesnek a tetőn, hogy
kényelmesen tudjon táncolni a tetőmön.

5. a kémény házon kívüli része általam előrebetonozott 6 cm vastag
betonkarikákból van felrakva kb. 1.5 méter hosszban, ez nem szabványos és
nincs bevizsgálva, ezért ezt vissz kell bontani. (a káva anyád az)
pedig sokkal szebb mint a tégláól felrakott ócska vacak.

tudom, hogy mind javítható meg blablabla, de akkor is káva anyjukat....

szóval hogyan tudnám az utolsó 1.5 méter visszabontása nélkül elfogadhatóvá
tenni az a kéményt ?