[Epitesz-barkacs] padlás feljáró

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Okt. 29., Cs, 18:49:47 CET

na most egy kicsit elárasztom a listát :)

két fogópár között 88*122 cm nyílást csináltam padlás feljárónak, ide
szeretnék egy olyan ajtót ami ugyanúgy van hőszigetelve mint az tetőtér
5+10cm kőgyapot.

DE

valami zsanéros nyitásra gondoltam, amit hogyan oldjak meg?

mert ha olyan vastag lesz az ajtó mint a tetőtéri födém (20cm) akkor bárhova
teszem a zsanért mindig lesz egy olyan pont ahol átlósan beszorul és nem
tudom kinyitni, ha meg egy kiemelhető dobozt csinálok az  éppen jó lehet
csak kényelmetlen, mert azért annak is lesz legalább 15-20 kg súlya amit egy
látra tetején felfelé nyomni nem olyan egyszerű és könnyű.

Ti hogyan oldanátok/oldottátok meg a padlásfeljárót ?