[Epitesz-barkacs] munkaasztal vilagitasa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 31., Szo, 18:18:18 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.31. 17:46:15 +1h-kor írta:

> Én nem hiszek semmi ilyen merev tiltásban, nem fog bekövetkezni, meg nincs
> is értelme. Az cél lehet, hogy kommunális célra ne használjanak ilyesmit,
> ha nincs valami konkrét ellenjavallat. Pl gyanús, hogy fotózási célra
> mindig fognak használni, meg TV stúdiókban is.
>
> De ha bárhol (fizikai kísérlet vagy valami spéci folyamat) szükség van
> folytonos spektrumú hőmérsékleti sugárzóra, annak a betiltása akkora
> baromság lenne, hogy ihaj.

annyiban igazad van, hogy csak a "háztartási célúakat" szopatják meg

3. a "háztartási lámpa": háztartási helyiség megvilágítására szolgáló lámpa

4. "speciális lámpa": műszaki jellemzői miatt vagy azért, mert a
termékismertetőben háztartási helyiség megvilágítására nem
alkalmas lámpaként van feltüntetve,

szóval a lézerprinter tehát maradhat, mert "nem háztartási lámpa"

tehát csak a "háztartási célúakat" szopatják meg, a vállalkozásod
lámpái maradhatnak

sőt, ha autóreflektorokat szerelek fel, és az "nem háztartási", és máris
ki vannak lőve....

hülye rendeletnek a végrehajtása is hülyeségeket eredményez :-)

> Pl a lézerprinterekben szintén vonalizzó van a festék papírra történő
> ráolvasztására. Ezt se lehet semmiféle fénycsővel helyettesíteni. :-)
> Aztán vannak gyógyászati vagy bármilyen (akár kommunális célú)
> infralámpák, nekem is van 250W-os, belül tükrös. Ezt is betiltják? (Néha
> nagyon jól jön.) Marhaság!
>
> Tudni kell, hogy a bürokraták ilyesmiben nem képesek normálisan
> fogalmazni. Majd menet közben az élet átírja a hülyeségeket. Különben is,

3. "háztartási lámpa": háztartási helyiség megvilágítására szolgáló lámpa; nem tartozik ide a speciális lámpa;

4. "speciális lámpa": műszaki jellemzői miatt vagy azért, mert a termékismertetőben háztartási helyiség megvilágítására nem alkalmas lámpaként van feltüntetve, nem háztartási helyiség megvilágítására szolgáló lámpa;