[Epitesz-barkacs] 100Amperes kerdes

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Sze. 1., K, 13:50:43 CEST

> A nyitott elektródák távolsága lehet problémás, az is elsősorban
> erősen induktív terhelésnél, amikor a kikapcsolás ívet húz.
...ami csokkenti az elettartamat, mert a rossz atmeneti ellenallas
miatt melegszik. Akar ossze is ragadhatnak a pogacsak.

> Sokminden működik, ami nem szabványos. Amíg nem kell felelősséget
> tisztázni, addig semmi gond sincs vele.
...meg amig nem jon mondjuk valami parasabb nap, vagy akarmi, ami
miatt elkezd ivet huzni.

szerintem vegyel valami odavalo ujat, vagy keress valami rendes
hasznaltat akar valami bolhapiacon. Itt mar nem kicsi teljesitmeny
megy, mukodjon rendesen az a cucc.

szia: Balazs