[Epitesz-barkacs] szilvalekvár

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 1., K, 14:26:52 CEST

konkretan csak ilyen speci folyamatos uzemu leparlot lattam rajzon, ahol a mondjuk 105 fokos goz melegiti elo a leparloterbe eppen bejutni keszulo alapanyagot. igy a cucc mar majdnem 100 fokos mire bekerul, a szabadba kimeno goz meg 100 fok alatti, joreszt lecsapodott.

nyilvan lehetne hoszivattyuval is, nemtudom milyen hatasfoka lenne egy hoszivattyunak, ami 80 fokrol szivattyuzik 110 fokra

vajk