[Epitesz-barkacs] Ruszki repulok vagy akarmi, giroszkopot hogyan epitsunk?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 1., K, 14:37:40 CEST

vajk fekete wrote:
> mire a 12000/percet lehozod 60/percre, addigra a fogaskerekeken a
> 200W-bol jo ha 80W
> marad.

Múltkori sétám alkalmával többször elszáguldozott mellettem egy elektromos
rollerrel egy fazon. Nna - gondoltam - mivel van emelkedő is, még
visszamegy mellettem, aztán nem jön többet, ha akar sem.

Na erre mi volt? Vagy 6-szor elment mellettem, ezalatt eltelt vagy 1 óra.
Aztán lehet, hogy közben hazaszaladt, és cserélt aksit is, de ezzel a
sebességgel meg ilyen emelkedőkön a fene gondolta, hogy ez a szerkezet
ennyire bírja a gyűrődést. Még a 20% körüli emelkedőn is simán felment.
Lehet, hogy a lejtőn töltötte az aksit?