[Epitesz-barkacs] 100Amperes kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 1., K, 14:57:43 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.09.01. 13:59:40 +2h-kor írta:

> Nincs engedélyező hatóság. Minden gyártó maga köteles megfelelőségi
> nyilatkozatot tenni arról, hogy a terméke megfelel a felsorolt
> szabványoknak és a rá vonatkozó előírásoknak.

ha a szabványnak megfelel, de maga a szabvány pl. tudománytalan,
vagy tudománynak látszó, "konszenzus" nevezetű átverés

(A konszenzus elérése viszonylag könynyű, ha meg se hívják azokat,
akik netán nem értenének egyet a „konszenzuson alapuló” ajánlással.
Erre különösen akkor van lehetőség, ha a gyógyszergyár egyik vezető
szakembere maga szervezi az ilyen konferenciákat... )

> Ha netán a zasszonyt agyonveri a delej, akkor nehezen mosod ki magad,
> hogy nem szándékos emberölés volt, hanem véletlen baleset.

azért annyira nem is merném csupaszon hagyni a kanócokat