[Epitesz-barkacs] Ruszki repulok vagy akarmi, giroszkopot hogyan epitsunk?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 1., K, 17:00:57 CEST

Hofferek Attila wrote:

> De azert remelem te is csak alnaivan irod ezt, mert mi viccbol irtuk. A

Nem én simán bevettem. Ha ilyenek nem léteztek, akkor az csak azért lehet,
mert nem találtak olyan hülye kutyákat, amik ilyenre is használhatóak. Ha
találtak volna, akkor lennének ilyenek.

Na szóval ez van, bevettem. Nyilván, ha érdemben kell vele valamit
kezdenem, akkor jobban utánanézek, és kiderül a turpisság.

Na de mi van a magasságméréssel? Mintha siklóernyősök is használnának
valami kis kütyüt. Vagy ne itt kérdezzem? Tényleg, ez lesz a megoldás, az
elektro-n van ilyen srác, direktben tőle kérdezek.