[Epitesz-barkacs] szilvalekvár

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 1., K, 21:56:58 CEST

Szilva, cukor, ecet. Majd egy csomó ecet leöntve róla, mert az asszony a
vödörnyire való ecetet töltötte a 2 kg szilvára :)
100 fok körülre állítottuk a sütőt, és ott figyelt fél napig, hozzá sem
értünk. Szerintem légkeveréssel ment, az volt az áramlás.

Ilyen finom lekvárt még semmilyen boltiban nem ettem, de lehet, hogy
háziban sem! Teljesen munkamentes, mindannyiotoknak ajánlom.

Gábor