[Epitesz-barkacs] Józsinak Re: Ruszki repulok vagy akarmi, giroszkopot hogyan epitsunk?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 1., K, 22:22:28 CEST

altalaban otthonrol indulsz. annak a tengerszint feletti magassagat meg ismered. ott kalibralsz, es onnan mersz.

turazasnal altalaban vagy ismert magassagu pontrol indulsz, vagy nem erdekel az abszolut magassag, csak az osszes megtett szint, esetleg az ido vagy a tav fuggvenyeben a magassagprofil.

vajk