[Epitesz-barkacs] allvanycsavar

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 2., Sze, 17:14:32 CEST

Ilyen arányú csavart (12-es átmérőhöz 300-as hossz) nem találok. Itt van
pl. az a csavar, amit én használtam:
< http://www.hilti.hu/holhu/modules/prcat/prca_navigation.jsp?OID=-31728 >

Ha ez jó Neked, meg tudom mondani az M12-es csavarhoz tartozó adatokat.
De ha találsz mást a weblapon, kikeresem annak a paramétereit.
Itt rögzítéstechnika van, szóval a csavart a dübellel együtt nézik pl.
betonban.

Gábor