[Epitesz-barkacs] brico

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 2., Sze, 19:12:06 CEST

Erdos Zoltan wrote:
> en sem akarlak lebeszelni, csak ezek a holmik nem iparszeru egesz napos
> megallas nelkuli heftelesre vannak kitalalva..
> kulonben is, a melegben kell az a kis italszunet a dolgozoknak is :-)

Ez így van, de egyrészt nem kell csutkára kihasználni, tehát meg lehet
elégedni olyan 50A körüli árammal is, amihez egy 2-es elektródát célszerű
választani, és máris menni fog az éjjel-nappal.

Én asszem vagy szerencsés voltam, és egy jobb darabot fogtam ki, vagy
azért működött folyamatosan, mert elég hideg volt, talán 5 fok, ha
lehetett, amikor nyomattam folyamatosan. Kánikulában nem ő nem bírja a
gyűrődést, hanem én. :-)

A szomszéd valami lépcsőházi korlátot hegesztett, mert azt a helyszínen
kellett összeraknia. Nem akadt ki neki, biztos sok hegesztenivaló volt.
Vagy csak nem merte megmondani, hogy leállt. Annyira megtetszett neki,
hogy aztán maga is vett egyet, de ő már nagyobbat, valami 130 vagy
150A-eset.