[Epitesz-barkacs] allvanycsavar

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Sze. 2., Sze, 20:03:06 CEST

Szervusz Szépygab!

> Ha jól értettem, a vályogfal előtt álló pallókat szeretné pár helyen
> megfogatni, hogy ki ne hajolhasson. A falban pedig fa váz van, abba
> menne a csavar vége.
> Szerintem durván túl van biztosítva, az erőt akár a 6-os csavar is
> felvenné, csak behajtás közben félő, hogy beszakadna.

Pontosan. Ám hallottam olyat, hogy az állványcsavar nem nagyon vehető
igénybe húzásra. Itt nyilván a menetes kötésre gondolnak. Nem értek
hozzá, de egy nagy csavar esetén csak marad valami, ami fog (-:
17x3=51 csavar, darabja 200 Ft ez 10000 még többet is rakhatok (-: meg
azért is kell vastag, mert vékony nincs ilyen hosszú.

szia: Balázs