[Epitesz-barkacs] allvanycsavar

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Sze. 2., Sze, 20:34:36 CEST

Szervusz Szépygab!

> Ha nem felülről töltöd, hanem oldalról, akkor a betöltőnyílás alsó
> szintje fölötti részt nehezen tudod kitölteni. Belenézni se tudsz,
> hogy ellenőrizd, betömörödött-e.
> Mit mondanak, függőleges felületre? A ferdénél a saját súlyának

Mindenesetre meg kell kérdezni a kivitelezőt. Amúgy az biztos, hogy
ilyenkor tömörebbre töltik, mint vízszintes felület esetén, hogy maga
ne tömörödjön. Láttam a folyamatot, olyan szűk helyre is befújható,
mint maga a cső. Jobb, mint a kőzetgyapot, mert nem megy bele az egér
meg nem penészedik (igaz, ez utóbbit elvileg ki kell zárni). Meg nem
egészségtelen vele dolgozni, és környezetbarát a gyártása.

szia: Balázs