[Epitesz-barkacs] allvanycsavar

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 3., Cs, 08:52:53 CEST

a heraklith maga 5cm, es abbol kb 4cm hungarocell. az moge szellozott legres ertelmetlenne teszi a heraklithot. akkor mar lehetne akar cementkotesu forgacslap is.

foliaval, meg ilyenekkel meg plane nem szorakoznek, amikor mogotte ott van egy felmeter vastag tomor fal. parazarasnak itt mar semmi ertelme.

mondjuk ha mar kotekedek: a heraklith is siman total parazarol, akkor minek moge cellulozt tenni? nem lesz jobb semmivel mintha tomor eps menne fel. vagy a valyog felol ekkora esellyel tamadnak ragcsalok, hogy ellenuk keszulni kell?

vajk