[Epitesz-barkacs] allvanycsavar

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 3., Cs, 17:14:38 CEST

vajk fekete wrote:
> hat a valyoghaz vakolasa az nem trivialis feladat

Ezt sejtettem.

> klasszikusan nem vakoljak, hanem ugyanolyan torekes agyaggal tapasztjak
> 3-5cm vastagon,
> azt simitjak el hig agyaggal.
>
> cementes vakolattal vegkepp felesleges vakolni, az eleg hamar lejon
> allitolag, meszes
> vakolat kell, minimalis cementtel. plusz rabichalo ezerrel.

De végülis dübelezés nélkül fennmarad rajta az anyag, amit felhordanak,
nemde? Nos, ha még dübelezve is van, ami alatt persze valami nagyobb
méretű (átmérő meg hossz) műanyag tipliket meg vékony csavarokat értek
inkább, mint a szokásos eszközök valamelyikét), akkor igen jó eséllyel
fennmarad a hungarocell.

És még ott van a köv. lehetőség: purhabbal felrakni, plusz persze
ugyancsak ez a tiplis módi. A purhab vastagabb hurkákban elég rugalmas
valami, és rohadtul tapad mindenre, főleg, ha előtte még egy kis
oldószerfélét is kapott a felület, pl nitrót. :-)

Tényleg, Balázs, ha van egy próbára alkalmas falfelület darabka akárhol,
igazán felnyomhatnál rá egy tenyérnyi hungarocell darabkát egy kis
purhabbal! Aztán majd leszeded. Csak kíváncsi vagyok, hogy mennyire marad
fenn. Persze egy darabig, amíg a purhab megköt, valamit neki kéne
támasztani, ami ott tartja addig. Előtte meg valami puha kefével
megsimogatni a felületet, hogy ami porszerűen lejön, az jöjjön le.