[Epitesz-barkacs] polc

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 3., Cs, 23:13:41 CEST

nem azert, de az nem penz!

nekem a kamram 1.5x1.5 meter.
az egysoros falisines kampos konzolos polc van benne.

3 falon 2metere sinek, osszesen 6 darab - 6000Ft
az ablak alatt ket egymeteres sin - 1000Ft

25x2db konzol, darabja 300Ft - 15000Ft
25db 25x1meteres feher butorlap 2000/m2+50ft/meter elfolia sk - 16000
plusz tipli, csavar, melo.

szoval a minimalis piti kis kamraba ez a polc osszesen 38000 forintba kerult....

muhely:
1. salgo. mondjuk az akkor eri meg, ha a 60 mely allvanyt veszed, de az draga, meg ha nem nagy dolgokat tartasz rajta, akkor nem kihasznalhato. kulonben nem kell ilyen brutal eros cucc.
2. a fent emlitett sines cucc. okosan kell a falhoz rogziteni, egyebkent varialhato, klasz.
3. csinalsz tetolecbol letrakat, a falhoz csavarozod, aztan hajra.

vajk