[Epitesz-barkacs] polc

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 4., P, 08:33:11 CEST

Nekem egy rakás IKEA fapolcom (kb. 10) van legalább 10 éve, azóta
hibátlanul működik. Tömör fa, 5e HUF:
http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/30058508

50 kiló/polc hivatalosan, de nekem még nem sikerült túlterhelni.
Szebb mint a salgó polc, itt is állítható a polcok magassága, és
sorolható a rendszer. Van hozzá sarokpolc is. Van 31 és 51 centis
mélységben is. Olyan színre pácolod, amilyenre akarod.

Gábor