[Epitesz-barkacs] vekony (pl. NYAK-hoz) furohegyek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 5., Szo, 14:56:52 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ezek a patronok 1 - 2,3 mm között tudnak befogni
>
> szóval 1mm alatt nem találtam eddig, de nem adom fel :-)

Az egybeanyagú vidiafúrók vastag szárúak szoktak lenni.
Különben van sokféle patron. Van egy proxxon masinám, azzal szoktam
nyákokat fúrni kézből. Ahhoz van 0,8  1,3  1,8  2,8  és 3 mm-es szárakat
befogó patron, meg egy rendes mini 3 pofás tokmány. Az utóbbival baromi
vékony fúrókat is meg lehet fogni. Eleve adtak hozzá nem is tudom, milyen
vékonyokat, de talán 0,1mm-es acélfúrót is.

A nyákokhoz alapvetően 0,8-as vidiát használok. Bele lehet jönni, ma már
többtízezer lyukat kifúrok egy ilyennel törés nélkül. Kis türelemmel még
meg is tudom élezni.