[Epitesz-barkacs] konnyuszerkezet es szel

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Sze. 6., V, 10:37:29 CEST

ha tornadoban epp mashol van dolga, azt hiszem, mindegy, hogy mi lesz a
hazzal... :-)

de szerintem 200 km/h korul mindegy, hogy mekkora a kutya sulya.. a
bernathegyivel is megtolja a hazat a kovetkezo komoly akadalyig

de tulajdonkeppen a legtobb tetocserep alig van rogzitve egy rendes
hazon is..  kicsit durvabb vihar es megkezdi, v leszedi..
hozza kell tenni, hogy egy atlag haz cv-je lenyegesen rosszabb egy
repulogepenel. arra kb tudok legellenallast szamolni, azt tanultam..